Pagina's

donderdag 12 mei 2022

De dag van vandaag

Jeugdfoto van m'n vader en z'n broer bij voetbal
 12 mei is een dag als alle andere dagen. Toch zal het voor mij altijd de verjaardag van mijn vader en (in mindere mate) zijn broer zijn. Of slijt zoiets uiteindelijk? 

Geen tweeling trouwens, m'n oom was twee jaar jonger. Net zoals ik vier jaar jonger ben als m'n zus, maar wel op dezelfde dag jarig. M'n vader zit links op deze foto. Met zonnebril op, want anders kreeg hij hoofdpijn. Ik heb het niet van een vreemde, zeg maar. 

12 mei is ook de dag van de verpleging, tevens de geboortedag van Florence Nightingale. Ik vermoed dat één en ander met elkaar te maken heeft. 



En... 12 mei is Fibromyalgie Awerenessday. Niet dat ik niet dagelijks 'awere' ben dat het bestaat, maar toch even in de spotlights dan maar. Net als ooit mijn eerste blog



Verder ben ik op deze dag aan het bijkomen van drie dagen Lissabon. Ik zou hier gisterenavond nog over bloggen, maar er was voetbal op tv. En wij kijken hier tv via de (mijn!) laptop, dus ik kon niet bloggen. Tot grote vreugde van mijn man werd Ajax kampioen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten