Pagina's

zaterdag 26 november 2022

Zal ik?

Het afgelopen jaar heb ik meer geschreven dan daarvoor. Ik schreef ook over schrijven en of ik wel of niet gelezen wordt of wilde worden. Daarnaast was er mijn zoektocht naar andere blogs en bloggers

Inmiddels ben ik er wel voor mezelf uit dat ik hier op blogspot blijf. Ik ken het, het schrijft lekker en wat maakt het me verder ook uit. Professioneel ga ik toch niet worden hier of elders. (tenzij iemand mijn schrijfstijl heel erg leuk vindt en me professioneel wil inhuren. U roept maar!) 

Andere bloggers heb ik ontdekt via blogtrommel en nu webloggerslijst.nl. Hier staan verschillende bloggers op ingeschreven en de meest recente blog, van al die bloggers bij elkaar, staat bovenaan. Leuk en afwisselend.

En nu twijfel ik dus dáár weer over. Zal ik mijzelf erbij aanmelden? Waarom eigenlijk niet? Valse bescheidenheid? Mezelf niet op de voorgrond willen dringen? 

"Waar ik mijzelf al niet druk over maak" zegt de 'andere' stem in mijn hoofd. Uiteraard is aanmelden niet 'op de voorgrond dringen'. Het is gewoon aanmelden op een lijst, waar velen met mij staan. Sommigen vind ik leuk te lezen, anderen een stukje minder. Daar kan ik dus gewoon tussen komen te staan. Sommigen zullen het leuk vinden om van mij te lezen, anderen weer minder. Hoe spannend kan dat zijn? 

Dit pingpongt dus al een tijdje door m'n hoofd. Nu ik het opgeschreven heb, is de kans wel groter dat ik me ook echt ga aanmelden, denk ik. Wel jammer dat ik juist de laatste tijd weer minder schrijf. Gelukkig is er nog de WOT (die ik daar ook heb ontdekt)

Logo webloggerlijst.nl



3 opmerkingen:

  1. Ik sta op de lijst en soms lees ik via de lijst en dan maakt het mij weinig uit of het blog bovenaan van iemand is die vaak schrijft of maar soms. Ik zie het well (en heb zo een aantal lezenswaardige blogs ontdekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb jou inderdaad zo teruggevonden. Dat is wel leuk natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. U staat er tussen/bij.

    Greetz,
    Irene
    https://webloggerlijst.nl

    BeantwoordenVerwijderen