Pagina's

zondag 5 maart 2023

Even doorpakken

 Natuurlijk had ik spierpijn van gisteren. Het waren nogal ongewone werkzaamheden voor mij. En de spieren waren al een tijdje niet zo intensief en op deze manier gebruikt. 

Toch.. ik wilde het graag af hebben. Dus man heeft ook de tweede bak van voor naar achteren gebracht en ik heb deze leeggeschept. Boompje dat erin stond (ja, ook eigenlijk maar zo'n sprietje) overgezet in de ronde bloempot. Vergeet-me-nietjes erbij. Ook nog wat bolletjes, die ik 2 jaar terug kreeg, en naar voren gereden. 

Ronde pot met boompje en vergeet-me-nietjes

Daarna de houten bak nog leeggeschept en wat geveegd, want er was nogal een zootje achterin de tuin nu. Maar ook dat is gedaan. (dat zie je dus niet op de foto)



Het is klaar! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten