Pagina's

zaterdag 23 juli 2022

Kleine correctie

 Gisteren schreef ik dat ik dit weekend helemaal niets zou gaan doen. Vandaag besef ik dat dit niet helemaal klopt. Vandaag ben ik bezig met herstellen van een week werken en een avondje uit eten. En dat is best hard werken, zo lijkt het. 

Is het vermoeidheid van het eind van de week in combinatie met een avondje uit? (zo laat waren we nou ook weer niet thuis) Of is het toch de wijn, waar ik voor het eerst in anderhalve maand weer eens voor koos. Geen idee, maar het was een passieve dag. 

Ik las wel een bijzonder boek, in de vorm van een tijdschrift. Een bookazine dus. Uit liefde, meneeer Tuschinski van Tanya Commandeur. Een intrigerend verhaal uit de Nederlandse geschiedenis, zoals Commandeur dat zo mooi kan vertellen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten