Pagina's

zaterdag 7 januari 2023

Foto's maken

Vorig jaar (haha) is me weer gevraagd of foto's te maken voor FES Magazine. Aangezien de vraag ruim op tijd was, en de persoon redelijk in de buurt woonde, zei ik graag ja. 

Vandaag hadden we afgesproken. Het was droog en niet erg koud, dus ben ik op de fiets gegaan. 

Ik vind het spannend, foto's maken in opdracht. Maak ik ze wel goed, is dit wat ze bedoelen. Gaat het überhaupt lukken. De vorige keer dat ik foto's voor het tijdschrift maakte, ging het om paarden, dus dat was sowieso buiten. Nu was het bij iemand binnen, altijd lastiger, en niet echt met een onderwerp, behalve de persoon zelf. En mogelijk iets in haar huis en/of haar hobby. 

Gelukkig speelt ze piano. En ze had een schát van een hondje. Ik ben redelijk tevreden. Zij ook, voor wat ze zag op het scherm van de camera. Nu de uitgever nog. *fingers crossed*. Gelukkig zijn we ruim op tijd, dus eventueel kan ik nog een keer heen voor een extra foto. En nee, ik kan de foto's hier nu natuurlijk niet laten zien. 

Op de terugweg maakte ik een foto voor het foto-per-dag-project van m'n andere blog. M'n Sonny Angel op de rugzak voor in m'n mandje. Zo kon hij tijdens het fietsen niet staan hoor. Het bleek hartstikke hard te waaien! Geen wonder dat de heenweg zo snel ging. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten