Pagina's

zaterdag 18 februari 2023

Ongedurig

 Ongedurig, het zou een WOT kunnen zijn. Kort, krachtig. Een gevoel, emotie. Het is ook iets, waar ik momenteel last van heb. Ik heb zin in vanalles, maar waarin? Zin in wat lekkers te eten, maar geen idee wat dan. Zin in wat speciaals te drinken, maar wát? Ik heb het gevoel iets bijzonders te willen doen, maar…. Afijn, jullie begrijpen het waarschijnlijk al. 

En wat doe ik? Maak ik iets speciaals te eten? Pak ik een lekker drankje? Begin ik een nieuwe hobby? 

Nee, niets van dit alles. 

Ik vraag me af waar ik zin in heb, qua eten, drinken en doen, maar dat weet ik dus niet. Geen zin in chocolade, chips of salade. Geen zin in wijn, speciaalbiertje of bijzondere mocktail. Geen idee wat ik eens zou kunnen gaan doen. Ben juist heel blij dat ik dit weekend niets op het programma heb staan. Het is al even geleden dat dat het geval was. 

Waarom dan zo wiebelig?

Als ik dat wist, had ik deze blog niet geschreven 😆 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten