Pagina's

zaterdag 3 juni 2023

#WOT: Pochen

 Pochen
Bluffen 2) Bogen 3) Brageren 4) Dikdoen 5) Grootspreken 6) Hoog opgeven 7) In de hoogte steken 8) Ironie 9) Met spek schieten 10) Opscheppen 11) Opsnijden 12) Prachen 13) Pralen 14) Pronken 15) Schwadronneren 16) Snarren 17) Snoeven 18) Snorken 19) Steunen 20) Stof 21) Stuiten 22) Vertoon maken 23) Zwetsen
[bron] https://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/Pochen/1*

Ik wil niet pochen, maar met deze blog doe ik het waarschijnlijk toch: een beetje opscheppen. Maar ook verontschuldigen. Om met dat laatste te beginnen: ik ben te laat met de WOT. Dat lijkt me duidelijk. Het is een 'Write on Saturday', een WOS dus. Niets om over op te scheppen. 

Reden is dat ik de dagen een beetje kwijt ben. En m'n motivatie dan wel inspiratie. Waardoor? Nou, daar komt het hoog opgeven een beetje. We zijn op vakantie. Het erge is, in mijn vorige blog vertel ik dat ook al! Wat een opsnijderij!

Om het dikdoen compleet te maken zal ik ook nog even pronken met ons huisje. Wat staat hij er mooi bij he, zo in de avondzon. 

Houten chalet achter wat kurkbomen

Hoewel de blog hier bijhouden dus niet helemaal lukt, kan ik nog steeds bogen op een dagelijkse foto op mijn andere blog. Eén keer vergat ik de foto, de dagen gaan hier onverwachts snel, andere keren doet de wifi moeilijk. Maar, ik houd vol. 

*(Bij het zoeken naar definities, heeft Karin bewust gekozen voor de bron van het puzzelwoordenboek omdat er zulke prachtige woorden tussen staan)

 Doe je mee?
#WOT of Write on Thursday. Een Engelse aanduiding voor iets wat ik op een Nederlands blog (Verwondervrouw voorheen Ipixitude) vond. Het idee is elke donderdag een blog te schrijven over het woord van die dag, dat door 
@ireenbertholee verzonnen wordt.  (vanwege omstandigheden zal Karin tijdelijk de WOT verzorgen)

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je huisje echt prachtig! Daar mag je best mee pochen wat mij betreft. Het doet me denken aan zo'n film 'The cabin in the woods'.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je! Vanaf de campingkant lijkt het daar inderdaad wat op. Aan de voorkant is het vooral wijds uitzicht.

      Verwijderen