Pagina's

vrijdag 3 juni 2022

Zomerlezen

 Gaat best goed weer hè, regelmatig bloggen. 

Vandaag maak ik me er makkelijk vanaf met een foto van vier boeken. Drie boeken kocht ik gisteren, als beloning dat ik deze maand nog helemaal geen boeken had gekocht. Het vierde boek, Zonnegloren, is het zomercadeauboek, die je in de maand juni gratis krijgt, bij aanschaf van € 15,00 aan boeken.

Aleksandra van Lisa Weeda kocht ik, omdat we dit boek lezen met de nieuwe leesclub, waar ik bij zit. Ik wilde het al lezen, maar nu ik hem over drie weken uit moet hebben, heb ik een deadline. De stilte van de witte stad stond al een tijdje op m'n verlanglijstje en blijk ik te lezen met de leesclub waar ik al zes jaar bij zit, maar dat was ik even vergeten. Ook die moet dus over drie weken uit zijn. En koffer vol citroenen zag ik laatst op twitter door een opmerking van de schrijfster zelf, waardoor ik het wilde gaan lezen. 

Op allerlei lees- en boekensites gaat het al over 'Jouw zomerboek' dit jaar, maar ik lees wat meer dan één boek van de zomer. Er is er ook niet echt één waar ik me op verheug. Dus over mijn zomerboek kan ik niet echt spreken. 

Jij wel? Wat is jouw zomerboek dit jaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten