Pagina's

zaterdag 28 januari 2023

Meeting Postcrossing

 Vandaag weer een dag in foto's. Een postcrossingmeeting in Groningen. Het lopen ging goed, de pijn valt mee. Toch is zo'n dag dan wel weer vermoeiend. Op tijd eruit, de hele dag op pad met een groep, veel kletsen, mijn hoofd tolt. Elders in Nederland naar zo'n dag toe, wat een aantal van de aanwezige vrouwen dus doen, zit er voor mij waarschijnlijk niet in. Ik moet er niet aan denken ook nog een (paar) uur te moeten reizen. 

Martinitoren en kerk vanaf de St. Jansstraat
Martinikerk en toren

Groningen dus. Ik zette m'n fiets bij de fietsenkelder van het Forum. 

Groninger museum gezien van hoogste punt Stadsbalkon
Groninger Museum vanaf Stadsbalkon

Station gezien van hoogste punt stadsbalkon
Hoofdstation vanaf Stadsbalkon

Starbucksbeker met Ria en op de achtergrond peerd van ome Loeks
Koffie

De ontmoetingsplek was uiteraard het station. Ik was vroeg, dus haalde nog even een koffie. 

Kaartjes in de museumwinkel
Ansichtkaarten muur Museumwinkel

Eerste stop: museumwinkel

Martinitoren
Martinitoren vanaf het dak van het Forum

Uitzicht richting Museum en Station
Uitzicht richting Groninger Museum en Station vanaf Forum


Toen het dak van het Forum, vanwege het uitzicht (en de winkeltjes in het Forum, waar ook leuke kaarten zijn)

Roltrappen van boven. Hoog!
Roltrappen in het Forum van halverwege naar beneden

Eigenlijk zijn die roltrappen me net te hoog

2 kannen. Een koffie kan en Thee kan ook, haha
Geinige Koffiekan, Thee kan ook

Mokken waarop staat "doe maar thee" "met melk" enz

Geinig hè

Het speciale Postcrossing meetingkaartje

Vervolgens kaartjes schrijven. Veel dames hadden ook een speciaal meetingboekje mee, waar we wat in konden schrijven

Cadeautjes

En we kregen cadeautjes! Het leek wel een kinderfeestje met een snoepzakje 😄

Vegan sushi en wrap

Na zo'n drukke dag maar makkelijk eten

Bubbelwijn Pierre zero 0,0%

En gelukkig had ik nog alcoholvrije wijn, want ik was éigenlijk wel toe aan een ontspannend wijntje, maarja, ik wilde dus geen alcohol meer. Dit was nét echt!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten