Pagina's

maandag 20 juli 2015

Voortgang

30 baantjes zwom ik net. Gisteren ook al. Eigenlijk valt het me wat tegen. 30 baantjes in ongeveer 20 minuten en een enorme spierpijn. Een paar jaar terug zwom ik nog 2 kilometer binnen het uur! Maar dat was toen, dit is nu.

Het is vooruitgang. Het gaat al makkelijker, voor mijn gevoel, dan de 20 baantjes aan het begin van de week. Wandelen doe ik ook nog dagelijks en met tafeltennis is mijn ontwikkeling uitstekend. De trainer (mijn man) is trots op me.

De komende dagen gaan we naar Lissabon. Tegenwoordig zoeken we voor een paar nachten onderkomen, zodat zo'n grote stad niet in 1x gezien hoeft te worden. Terwijl dochter en ik onze rust nemen, kunnen man en zoon dan grote sportzaken bezoeken. Iedereen blij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten