Pagina's

woensdag 29 juli 2015

Oud wijf

Terwijl ik bijna elke dag wandel, zwem en tafeltennis, lijkt jeu de boule me nu te nekken. Vandaag stond ik op met spierpijn in de schouders, als ik buk voel ik het onderin de rug en mijn handen doen zeer.

Eergisteren heb ik me goed geweerd tijdens een tafeltennistoernooi op de camping, geen problemen daar, maar de zware metalen ballen zijn kennelijk net even teveel. Een hele dag pijn en moe, van fibromyalgie krijg je geen vakantie, dat is duidelijk.

Gelukkig hoef ik ook niet veel. Vandaag verloor ik dus weer op het nippertje met jeu de boule, coachte ik een 'waterpoloteam' dat zichzelf eigenlijk best goed redde, zwom zelf nog een aantal baantjes en wist (eindelijk) te winnen met Kolonisten van Catan.

Vanavond wordt er voor me (ons) gekookt, dat is ook wel fijn, en morgen naar Setubal. Daar zijn we nog nooit geweest, weer eens wat nieuws in deze omgeving. Na deze paar rustige dagen moet dat weer kunnen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten