Pagina's

maandag 26 december 2022

Giraffekindje en een (op)nieuw project

Maak kennis met mijn Giraffekindje. De foto's zijn gemaakt in augustus 2014 en ik speelde met witbalans

Zojuist had ik ineens een nieuw idee, waar Giraffekindje deel van gaat uitmaken. Vanaf 1 januari gaat hij overal met me mee naar toe en ik zal elke dag een foto van hem maken. Ja, de aanzet tot een nieuw 365-dagen project, inderdaad! De foto's zullen als het goed is dagelijks geplaatst worden op mijn fotoblog. Terug naar de oorsprong, zeg maar. De intentie is niet dat het allemaal geweldig mooie en sfeervolle foto's worden. Gewoon een foto per dag, soms misschien een serie. Daarnaast zal ik waarschijnlijk mijn instagramvolgers er ook mee lastigvallen. Mogelijk krijgen die steeds een week-samenvatting. 

Giraffekindje is niet groot, hij past makkelijk in mijn hand en dus ook in de tas of jaszak. 

Ik ben benieuwd waar Giraffekindje en ik komend jaar allemaal langs zullen gaan en wat we tegen gaan komen. Ik ben ook zéér benieuwd of ik het 365 dagen vol ga houden, maar als ik het niet probeer, wordt het sowieso niets. 

Giraffekindje is een Sonny Angel, vleugeltjes heeft hen ook nog op z'n rug. En ohja, ik zoek nog een naam voor Giraffekindje, want dit klinkt zo onpersoonlijk. Iemand een idee? 

Giraffekindje met een beeld van een baby in de hand, een beeldje van een delfts blauwe dame en een kerstkandelaar met bewegende delen
Giraffekindje vierde ook kerst.. (ik nam een voorschot op de foto per dag)




2 opmerkingen:

  1. Wat een snoezig poppetje is dat zeg! Om op te vreten. En wat een leuk idee om hem overal mee naar toe te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen